BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-08-20

About saya...

warghhhh!!!
byk prkara yg telah berlaku pada masa yg singkat ini...
rasa sekejap sahaja
saya membesar
dan akan membesar...*wink*
rasa rindu sgt time kecil2
main
EMAK-EMAK
hahaha..
seperti biasa i'll be the mum...
holding teddy
in my arms...

tp semua itu sudah tiada
*sob sob*
i miss those days...
dan perkara2 itu membuatkan saya menangis
mengenangkan masa lampau

saya juga berasa sedih
kerana
ayah saya akan menukar kereta nya...

kereta itulah yg menghantarku ke sekolah
selama 8 thn
tanpa pnt lelah
dan kereta itu sgt senang
diSPOT
dari jauh...
kerana warna
HIJAU menyala
cpt saya menTRACK babah pastu blk umah awal...hehehe

tetapi
disebalik itu...
tersembunyi kegembiraan
wat is it?
Kucing ku telah beranak!!!!
not
3
or
4
but
6 KITTENS!!!
yg sgt
COMEL
GUNDHU
CHARMING

u name it
they are lovely


*maaf ye...baru sedar dalam komputerku tiada 1 pun gmbr kucing yg menetap dirumahku



saya x sbr nak bermain dgn nya
i noe abi will say: dont let aina near them...u nvr noe wat she'll do to them
arghhh
saya x peduli itu semua...
yg penting anak kucing
yg ada tompok OREN itu milikku
muahahaha

k la...
i gtg

b4 dat...

SELAMAT BERPUASA TO MUSLIMAN dan MUSLIMAT

moga ramadhan ini akan membawa beribu nikmat kepada anda

LOVE: DRAMA QUEEN



0 comments: